2013年9月26日 星期四

LC 開倉 2013

前陣子,收到LC開倉邀請咭,心想唔買都去見識吓啦!!!
睇定D情況再決定出動日期。

但。。。在網絡上看見開倉第一日的"戰況",真的被嚇怕了。
排隊,打尖,搶貨,互罵。。。。。。


直到早兩日,"戰況"好像冇咁可怕,跟朋友商量不如一齊出戰。
心知我地一定唔會晨早流流6,7點走去排隊,就決定放半天假,下午去見識吓!!!!

抱住一個可能唔會買到心頭好嘅心態,今日下午就去咗LC開倉,我地一行3人1點半到達香港富豪酒店,地面人龍都只係得10個左右,咁我地就決定排,排咗一陣就可以去冷氣房繼續排,結果排咗差唔多1個鐘就入得喇!! 可能我地幾個傾吓講吓,1個鐘好似好快就過咁!  哈!!

入到開倉場地,冇想像中咁多人,冇想像中咁混亂!!! 感覺良好,好開心呀!!!!
地方唔算大,唔知有冇2個排球場咁大!!

我目標都係買個細煲,第一個睇中嘅係20cm Round French Oven (Fennel茴香色)銀Knob,就係因為係銀Knob,我唔捨得放底呢個煲,結果當然跟咗我走啦!!!! 哈哈哈哈哈!!!!

之後再幫朋友睇吓佢想買嘅stoneware, 都有好多粉紅粉藍,睇佢買得咁開心我都好開心!!!

其實今次最想買嘅係25cm Oval French Oven,正當想放棄尋找之時,突然有一個Lime色混咗係一堆26cm Round嘅煲入面,咁啱仲俾我見到,即時又再攞係手中,諗咗一陣,就決定帶埋佢返屋企。嘻嘻!!!

最後就係個焗盤,24cm Oval Dish (Light Purple),因為之前打爛咗一個,所以想買番!!! 其實我覺得呢個焗盤唔算好平,但係可接受嘅價錢,話哂都係有牌字嘛!!!!

就係咁無心插柳之下,莎莉廚房增添了新成員!連我自己都估唔到!哈!
一共2煲+1焗盤!! YEAH!!!!!
20cm Round French Oven(Fennel) <$1330>
25cm Oval French Oven (Lime) <$1330>
24cm Oval Dish (Light Purple) <$150>