2013年7月16日 星期二

點解我會擁有第一個LC呢??

煮野食,的確令人開心,跟朋友同事討論美食、煮食就更開心!!!

其實,幾年前開始已接觸LC - Le Creuset, 感覺好重同埋好貴!! 從未諗過自己會去買一個、擁有一個!!!!

直至最近,多了朋友討論LC,上網資訊又豐富咗,再加上朋友介紹下認識了《鬼嫁BLOG》,又加入了一個FB的敗婦谷《Le Creuset X Miele X 敗家情報專區》, 慢慢接觸多咗,開始心陏陏想敗一個!!!

時機來到了,中環旗艦店3週年,於6月28日-7月14日,憑身份證號碼有3字就半價!!!! 我有呀我有呀!!!! 我
身份證號碼有3字呀!!!

半價開始,日日都要排隊先可以買,懶惰又怕煩嘅我遲遲未肯出動。

心諗。。。其實半價後都係貴架喎!!!! 又打消念頭!!!!!


直到有一日(7月3日),朋友《熊子》專登請假去排隊買,當時已經心諗: 好唔好叫佢幫我買一個呢? 但因為32媽咪真係好重,我唔好意思開聲叫佢買,真的實在
。太。重。了。吧!!! 正當我考慮再考慮之時,咁啱另一位朋友J就即管問一下熊子可唔可以幫忙買,點知熊子嘅熊仁先生義不容辭就應承咗,而我,就疊埋心水唔買喇!! 因為熊仁先生係冇可能拎3個32cm媽咪鑊嘅!!!!!

熊子同朋友J其實都係我同事,我地就相約即日食午飯交收喇,而朋友J就係咁就將
32cm媽咪鑊放咗係公司1日.....2日.....3日....
日日俾我見到個橙色袋,真係好吸引、好誘惑,直至到1個星期後都仲見佢放係公司,我終於忍唔住問佢做咩唔拎返屋企用呀????!!!! 講笑咁講,你係咪唔要呀?? 唔要我想要呀,家32cm媽咪鑊全港缺貨呀!!!! 點知朋友J考慮咗一晚之後,真係覺得好似太大又太重之下拱手相讓咗俾我!!! 
我嘅第一個LC,就係咁樣兜兜轉轉之下到咗我手!!!! 哈~